استفاده از ظرفیت اهل سنت در پروژه های ارتباطی

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یک روز پس از سفر به استان مازندران راهی استان کردستان شده است، در جلسه شورای اداری سنندج با اشاره به پروژه های راه اندازی شده ارتباطی در این استان، گفت: اقدامات انجام شده در یک سال گذشته بیشتر جبران عقب ماندگی بجای مانده از سال های گذشته بوده است بطوریکه در یک سال گذشته بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان برای توسعه دسترسی در مناطق شهری استان کردستان هزینه شده و تا پایان سال جاری برنامه هایی برای توسعه کمبودهای دسترسی روستایی در حال انجام است.
وی یکی دیگر از دلایل این کمبودها را نبود شبکه فیبر نوری در این مناطق عنوان کرد و افزود: به همین منظور برنامه توسعه ۲۰۰ کیلومتری فیبر نوری در حال انجام است که بخشی از این شبکه توسعه یافته و بخشی دیگر در حال انجام است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید به اینکه نقاط سفید و فاقد ارتباطات مناسب نقشه ارتباطی کردستان را سبز می کنیم، گفت: این کار وظیفه ما است و تلاش می کنیم در یک برنامه زمانبندی شده به این هدف برسیم.
وزیر جوان همچنین در پاسخ به درخواست استاندار کردستان درباره استفاده از ظرفیت اهل تسنن در مدیریت های ملی، با اشاره به اینکه این کار در وزارت ارتباطات انجام شده، از استاندار خواست افراد توانمند در این حوزه را به همین منظور معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *