کمبود نیروی انسانی در برخی شعب پست بانک مشهود بود / اگر منابع جذب نشود، درآمد هم شکل نمی گیرد

بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران درجلسه شورای اداری مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه می خواهیم ثابت کنیم که با رعایت دقیق قوانین و مقررات نیز می توان خوب عمل کرد، گفت: در بازدید از شعب کمبود نیروی انسانی در برخی شعب مشهود بود که برای آن برنامه ریزی کرده ایم. در بررسی های بعمل آمده اگر شکاف سرانه جذب منابع در مقایسه با سایر بانک ها را ۱۵ درصد افزایش دهیم هدف سپرده ای بانک تامین خواهد شد که نیاز به تلاش بیشتر همکاران دارد.
شیری با تاکید بر جذب منابع اظهار کرد: باید بدانیم قدم اول در بانکداری الکترونیک جذب منابع است، اگر جذب منابع شکل نگیرد، تخصیص و درآمد هم شکل نخواهد گرفت و اگر منافع مشتری تامین نشود قطعا وفاداری هم ایجاد نخواهد شد. بنابراین نگاه ویژه به مشتری باید در رفتار و برخورد با او مشهود باشد.
مدیرعامل پست بانک ادامه داد: خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی نسبت مطالبات معوق به تسهیلات از میانگین بانکی کشور کمتر است که نشان می دهد در این خصوص خوب کار شده و جای تقدیر دارد.
این مقام مسوول با بیان اینکه برای بهبود عملکرد باید حرکت کنیم و ما هم از حرکت شما حمایت و پشتیبانی می کنیم، خاطرنشان کرد: آشنایی با قوانین، مقررات و بخشنامه ها برای کارکنان بانک ضروریست و برخی مواقع عدم تبیین صحیح دستورالعمل ها موجب از بین رفتن حقوق کارکنان می شود.
شیری با اشاره به اینکه در صورت های مالی شفاف سازی کردیم و این نشانه آغاز حرکت صحیح پست بانک ایران است، گفت:  دو ماموریت داریم؛ ماموریت اول بانکداری تخصصی درحوزه ارتباطات و فناوری است و ماموریت دوم نیز خرده بانکداری در مناطق روستایی و کم برخوردار است. درواقع ظرفیت بسیار مناسبی دراختیار بانک است که باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *