«فیلیمو» جلوی عملیات فنی همراه اول را گرفت

به گزارش «ارتباطات»، موضوع از آنجا شروع شد که همراه اول اعلام کرد که در زمینه بروزرسانی و دیگر مشکلات نرم افزاری تمام سیستم‌های ارسال و دریافت پیام کوتاه از ساعت هشت امشب (پنج‌شنبه ۶ تیرماه) تا ساعت ۹ صبح روز جمعه (۷ تیرماه) به علت انجام عملیات فنی را قطع می کند.
سپس محمدجواد شکوری موسس آپارات در واکنش به این قصد همراه اول در توییتر نوشت که سرویس آنلاین otp (رمز یکبار مصرف) را از طریق پیامک ارسال می‌کنند بنابراین این زمان در دسترس نبودن سایت (Downtime) برای کسب و کارهایی مانند سرویس‌های ویدیویی چون فیلیمو مشکل ساز است.
محمدجواد آذری جهرمی نیز در پاسخ به اعتراض وی و دیگر کاربران فضای مجازی پیرامون قطعی دو روزه، تمام سیستم‌های ارسال و دریافت پیام کوتاه همراه اول، در توئیتر نوشت: حق با شماست، اما همراه اول تنها اپراتور کشور نیست هر چند هنوز بزرگ‌ترین است. از سازمان تنظیم مقررات می‌خواهم پیگیری کند تا با حداقل زمان، بازگشت سرویس به حالت طبیعی انجام شود.
از اینرو بود که مجید حقی معاون سازمان رگولاتوری با اشاره به درک ضرورت عملیات در شبکه اپراتورها اعلام کرد: این قبیل اقدامات باید با کمترین اثر در سرویس مشترکین انجام شود بنابراین این عملیات پس از هماهنگی با رگولاتوری و اطلاع رسانی مناسب به مشترکین، در زمان مناسب دیگری انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *