دو سال است که پیگیر آزادسازی فرکانس های در اختیار صداوسیما هستیم

محمدجواد آذری جهرمی که به همراه رییس جمهوری به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود در جلسه شورای هماهنگی ICT استان آذربایجان شرقی، به مشکلات فرکانسی با کشور همسایه و موقعیت جغرافیایی منطقه به عنوان مسایل موجود اشاره کرد و گفت: در این مناطق باید در فرکانس ۷۰۰ و ۸۰۰ پوشش داده شود که در اختیار صدا و سیما است و دو سال است که پیگیر دریافت این فرکانس هستیم.
وی همچنین با انتقاد از ارایه نامناسب تلفن ثابت در برخی از مناطق کشور از جمله استان آذربایجان شرقی: یکی از دلایل این مساله عدم سرمایه گذاری مناسب بعد از واگذاری مخابرات است.
آذری جهرمی، به برنامه هوشمند سازی مدارس اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه، مدارس شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت باید به صورت رایگان به شبکه اتصال داشته باشند که وظیفه اتصال آنها با وزارت ارتباطات است.
عضو کابینه دولت دوازدهم درباره برنامه وزارت ارتباطات برای اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات، اظهار کرد: با اینکه اتصال ۱۰۶ هزار مدرسه از وظایف ما نیست اما این کار تا پایان سال انجام می شود.
وی به وجود ۱۷۰ مدرسه کپری در این برنامه برای اتصال خبر داد و ادامه داد: اتصال این مدارس نیز آغاز شده است.
وزیر ارتباطات همچنین در دیدار با حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: شیوه و منش شما مردمی و جوان پسند است و من نیز این شیوه را دوست دارم.
عضو کابینه دولت تدبیر و امید عمل به این شیوه مردمی را سخت ولی لازم دانست و گفت: یک برخورد مناسب کوچک می تواند تاثیر بزرگی در جامعه داشته باشد.
وی در این دیدار صمیمی اصل هدایت مردم را نیز به این شیوه درست عنوان کرد و افزود: مردم با رفتار شما متوجه تفاوت میان رفتار نمایشی و واقعیت رفتار مردمی می شوند و این موضوع تاثیر بسیاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *