اولتیماتوم آذری جهرمی به مخابرات / باید تا پایان شهریور کابل های دزیده شده را وصل کنید

وزیر ارتباطات در کارگروه ارتباطات لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ روستاست که کابل های آنها بعد از خصوصی سازی مخابرات دزدیده شده و ارتباطات ثابت آنها قطع شده است، گفت: باید فکر جدی برای آنها کرد از همین رو با اعلام اولتیماتومی به شرکت مخابرات ایران به آنها فرصت دادیم که تا پایان شهریور ماه با کابل کشی مجدد، مشکلات را حل کنند.
وی بلافاصله افزود: اگر این اتفاق نیفتد برخورد جدی می کنیم. البته مخابرات گزارش داده است که تاکنون ارتباطات ثابت ۳۵۰ روستا مجدد وصل شده است که باید بررسی شود.
آذری جهرمی همچنین در مجمع نمایندگان استان گیلان نیز با اشاره به افزایش جمعیت این استان در مواقعی از سال اظهار کرد: علیرغم همه توسعه های رخ داده در این استان اما در مواقعی از سال شاهد بالا رفتن جمعیت به دلیل افزایش مسافران هستیم که باعث شده که زیرساخت های احداث شده کفاف این جمعیت را نداشته باشند.
عضو کابینه دولت تدبیر و امید جمعیتی که در ایام تعطیل به گیلان می آیند نباید باعث دردسر شود، تصریح کرد: امروز تصمیم گرفتیم که هر اندازه ای که تاکنون زیرساخت های استان گیلان توسعه داده شده، تا دهه فجر توسعه صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *