ضرورت بروزرسانی روش ها در چهل سالگی انقلاب / روحانیت فعال تر ورود کند

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران در فیروزکوه با بیان اینکه فیک نیوزها سعی می کنند که با تکنیک های مختلف، واقعیت ها را وارونه جلوه دهند، گفت: تجربه سالیان اخیر حاکیست که صرفا برخوردهای صلبی پاسخگو نبوده و در زمان بلوغ و چهل سالگی انقلاب باید روش ها را بروزرسانی کنیم.
وی موسیقی را سومین علاقمندی در فضای مجازی دانست و افزود: متاسفانه در این حوزه برنامه مدونی برای ارایه خدمات به جوانان نداریم خوب معلوم است وقتی برنامه ای نداریم پس نتیجه آن چه می شود.
آذری جهرمی با تاکید بر اینکه روحانیت باید در این حوزه فعال تر وارد شود و متناسب با نیاز و پذیرش جامعه ورود پیدا کند، اظهار کرد: قطعا با تنظیم سیم، پیچ، روتر و سوویچ، خدمات فرهنگ درست نمی شود و فرهنگ جامعه و مطالب مدنظر دلسوزان و متدینی جامعه ایجاد نمی شود اما فضای مجازی فرصت بسیار بزرگی است و چه به عنوان ابزاری برای زدن در دهان دشمن همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، و چه در رساندن کلام حق.
عضو کابینه دولت تدبیر و امید با بیان اینکه وقتی وارد فضای مجازی می شویم، تهدیداتی نیز وجود دارد، تصریح کرد: باید تهدیدات را با مجاهدت و تلاش حل کرد و نه صرفا با بستن و راحت کردن خودمان. ما هم در این مسیر محکم گام بر می داریم و انشااله موفق می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *