نسبت جامعه ایرانی با کتاب بسیار ناچیز است وبرای پی بردن به این واقعیت کافی است آمار جمعیت کشور را با شمارگان کتاب ها مقایسه کنیم ،وقتی تیراژ کتاب به سختی به دوهزار نسخه می رسد باید این واقعیت را قبول کرد که دایره منتسبین به کتاب  در جامعه 76 میلیونی ایران محدود به نویسنده ،مترجم ،ناشر ،مراکزفروش کتاب ،منتقدان ،خبرنگاران حوزه نشر و مسولان دولتی این بخش است.



اگر نگاهی آسیب شناسانه به وضعیت رسانه در کشورداشته باشیم مشکلات و معضلات زیادی را خواهیم دید ،اماشاید بزرگترین مشکل رسانه های کشور، نبود شفافیت در درآمدهای آن ها باشد بخش زیادی از رسانه ها دولتی هستند


کنفرانس «اپل» در ۳۰ مهر تایید شد / احتمال رونمایی آیپد 5 و مک پرو جدید

21 October 2013 ساعت 19:10

این کنفرانس در تاریخ ۳۰ مهر (۲۲ اکتبر) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران و در سالن Yerba Buena Center در شهر سان فرانسیسکو برگزار می شود.

اپل سرانجام پس از اخبار و شایعات فراوان، زمان برگزاری کنفرانس بعدی خود را اعلام کرد.
بنابه گزارش رسیده این کنفرانس در تاریخ ۳۰ مهر (۲۲ اکتبر) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت کشورمان و در سالن Yerba Buena Center در شهر سان فرانسیسکو برگزار می شود.

پیام روی بنر این کنفرانس «We still have a lot to cover» به معنی «ما هنوز چیزهای زیادی برای پوشش دادن داریم» است.

انتظار می‌رود در این کنفرانس از نسخه نهایی OS X Mavericks، آیپد ۵، آیپد مینی ۲، مک پرو جدید و سری جدید مک بوک پرو رونمایی شود.

اگر شما قصد خرید آیپد، آیپد مینی، مک پرو یا مک را دارید بهتر است که یک هفته دست نگهدارید تا بتوانید با قیمت های بهتری بعد از این کنفرانس آنها را خریداری کنید.